فلاسک سیگ مدل Sigg GEMSTONE IBT گنجایش 0.75 لیتر

ارسال سریع

تحویل اکسپرس و سریع

تنوع محصول

روش های پرداخت

پشتیبانی 24/7

پشتیبانی نامحدود آنلاین

تحویل 2 روزه

پیگیری سفارشات

3,120,000 تومان

مشکی
نقره‌ای
شناسه محصول: نامعلوم دسته:

فلاسک سیگ مدل GEMSTONE IBT 750 یکی از محصولاتی است که با طراحی و کارایی برجسته‌اش، توانسته است محبوبیت فراوانی را به دست آورد. این فلاسک از جنس استیل ضد زنگ 18/8 ساخته شده و دارای قابلیت نگهداری نوشیدنی‌های گرم تا 14 ساعت و نوشیدنی‌های سرد تا 20 ساعت است.

دارای ظرافت در طراحی و ابعاد 9.8 در 18.4 سانتی‌متر و وزن 446 گرم است که از نظر حجمی با 0.75 لیتر یا 25 اونس، به کاربر امکان استفاده گسترده در مکان‌ها و فعالیت‌های مختلف را می‌دهد. با قابلیت نگهداری دما برای مدت زمان طولانی و عملکردی بی‌نظیر، این فلاسک تبدیل به همراهی وفادار در سفرها، محیط‌های شهری یا حتی ماجراجویی‌های کوهستانی شده است.

وجود جنس استیل ضد زنگ 18/8 در تشکیل این فلاسک باعث می‌شود که نوشیدنی‌ها همواره در دمای مطلوب خود باقی بمانند. این ویژگی مهم بخصوص برای افرادی که در طول روز به نوشیدنی‌های گرم یا سرد نیاز دارند، حائز اهمیت است.

همچنین، دارای یک درپوش کاملاً مهر و موم شده است که جلوی هرگونه نشت یا ریختن نوشیدنی را می‌گیرد. این ویژگی به کاربر اطمینان می‌دهد که می‌تواند فلاسک را با خود حمل کند بدون اینکه نگران احتمال لکه و یا ریختن محتویات آن باشد.

علاوه بر این، طراحی دقیق و کارا در دهانه فلاسک، سهولت در پرکردن و تمیز کردن را فراهم کرده و از جنس استیل ضد زنگ با کیفیت بالا تشکیل شده است که آن را در مقابل شکستگی محافظت می‌کند. این ویژگی‌ها، عمر مفید بلندی را برای فلاسک فراهم می‌کنند.

فلاسک GEMSTONE IBT 750 همچنین از لحاظ ظاهری نیز بی‌نظیر است. با روکش مس و سنگ زیرکونیوم برای عایق کاری بیشتر، این فلاسک نه تنها عملکرد خود را بهبود داده، بلکه با ظاهری شیک و مدرن نیز توانسته است توجه بسیاری از کاربران را جلب کند.

بنابراین، این محصول یک گزینه عالی برای همه‌ی افرادی است که به دنبال یک فلاسک با عملکرد بالا، طراحی زیبا و مواد با کیفیت هستند که در هر مکان و هر زمان می‌توانند از آن استفاده کنند.

برند

Sigg

گنجایش

0.75 لیتر

جنس

استیل ضد زنگ و ضد بو ۱۸/۸

توضیحات دما

قابلیت نگهداری مایعات داغ تا 14 ساعت قابلیت نگهداری مایعات سرد تا 20 ساعت

ابعاد

18.4×9.8 سانتی‌متر

کشور مبدا برند

سوئیس

وزن

446 گرم

سایر ویژگی ها

سبک – ضد نشت
فاقد BPA
دارای یک درپوش پیچی
دارای درب ضدنشت پیچی
بدنه ای مقاوم و دو جداره
برخورداری از روکش داخلی مس برای عایق بیشتر
یک عدد اسپورک تاشو بر روی درب

رنگ

مشکی, نقره‌ای

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فلاسک سیگ مدل Sigg GEMSTONE IBT گنجایش 0.75 لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *